van krot naar villa - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van lianne leeuwen - WaarBenJij.nu van krot naar villa - Reisverslag uit Jan Thiel, Curaçao van lianne leeuwen - WaarBenJij.nu

van krot naar villa

Blijf op de hoogte en volg lianne

10 April 2015 | Curaçao, Jan Thiel

Haaaaaaii allemaal,

Op verzoek van vele om verhaaltjes te schrijven over wat ik meemaak zal ik bij deze proberen om een mooi verhaal over de eerste dag te vertellen.

Is even denken. Oja mijn dag begon om 5 uur 's ochtends want ja we moesten erg vroeg naar het vliegveld. Eenmaal daar aangekomen bleek dat me koffer veelste zwaar was en ik er daar ter plekke heel wat zooi uit moest halen. Nu ben ik al zo'n held in keuzes maken dus ook hier moest ik even goed nadenken wat ik dan toch maar thuis liet. Uiteindelijk is het allemaal gelukt en heb ik afscheid van iedereen genomen. Toen kwam het moment waar ik al weken om aan het stressen was. Het moment dat je er ineens alleen voor staat en dan nog maar het goede vliegtuig moet zien te vinden. Allemaal gestress voor niks want dat was gewoon appeltje eitje.

Tijdens de vlucht gebeurde er niet zoveel. Ik zat dacht ik naast een buitenlands stel maar een half uur voor de landing kwam ik erachter dat ze toch wel Nederlands waren. Ik heb tijdens de vlucht het fotoboekje met verhalen gelezen. Ik vind het nog steeds een suuuper leuk cadeautje en heb je verhalen dan ook met een grote grijs om me gezicht gelezen. Twee keer zelfs. Verder werd ik volgestopt met eten en drinken en vloog de tijd voorbij door dat leuke computer dingetje voor me neus. Ik heb me die 9 uur wel prima vermaakt. Verder had ik nog de opdracht gekregen om tijdens de vlucht twee mensen op te zoeken die me door alle ellende na t vliegtuig heen zouden loodsen omdat zij een kaartje hebben dat ze hier inwoners zijn. Heerlijk is dat overal voorpiepen terwijl de rest van de passagiers in best wel hele lange rijen moest staan te wachten voor alles.

Met z'n drieën werden we opgehaald door Tineke. En werd ik afgezet bij het huisje waar ik de eerste drie weken zou wonen. Wat een ellende dat huis we schrokken ons dood. Tineke nam me snel weer mee. De mensen die ik in het vliegtuig ontmoet had vroegen of ik dan de eerste drie weken bij hun wilde slapen ook zij wilden me daar niet achterlaten. De rest van de dag hebben we lekker geborreld met alle vrienden van deze mensen.

Dusja daar zit ik nu dan bij voor mij gisterochtend nog wildvreemde mensen in een super luxe villa. Mij hoor je de eerste drie weken niet klagen hoor.

Nou dit is alles wat ik er op deze veelste vroege ochtend uit kan brengen. De komende dagen ga ik maar is op avontuur en het eiland verkennen en vanaf 15 April lekker werken bij Zanzibar.

Liefs.

  • 10 April 2015 - 13:55

    Moeders:

    Wat een leuk en gezellig verhaal heb je geschreven. Een verborgen suprer schrijverstalent ! Wat een mazzel heb je weer aan je kont hangen ;-0 Succes love you xxxxxxx

  • 10 April 2015 - 19:48

    Ester De Koning :

    Leuk om je verslag te lezen Lianne! Heel veel plezier en succes op Curaçao! Geniet er lekker van!

  • 10 April 2015 - 23:52

    Anja Kooi:

    Veel plezier in curaçao, lianne!

  • 11 April 2015 - 14:49

    Joke De Koning:

    Leuk verslag, Lian. Ga je zeker volgen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Jan Thiel

lianne

Actief sinds 10 April 2015
Verslag gelezen: 961
Totaal aantal bezoekers 2256

Voorgaande reizen:

09 April 2015 - 20 Augustus 2015

chillen op de antillen

Landen bezocht: